Publications & Outreach

Interview – ‘Een familiestamboom leert me over het alledaagse leven van vroeger en nu’

Interview – ‘Een familiestamboom leert me over het alledaagse leven van vroeger en nu’

2. Science Communication, 4. Media Appeareances
Interview – Criminele jongeren verwerken feedback anders

Interview – Criminele jongeren verwerken feedback anders

2. Science Communication, 4. Media Appeareances
Interview – Zo ontwikkelt je brein als je als kind iets hebt gejat of in brand hebt gestoken

Interview – Zo ontwikkelt je brein als je als kind iets hebt gejat of in brand hebt gestoken

2. Science Communication, 4. Media Appeareances
Bijdrage aan “Druk – Alles wat je moet weten als je hoofd overloopt”

Bijdrage aan “Druk – Alles wat je moet weten als je hoofd overloopt”

2. Science Communication, 4. Media Appeareances
Onderwijs en Veiligheid voor Jongeren: een samenwerking tussen wetenschap en maatschappij

Onderwijs en Veiligheid voor Jongeren: een samenwerking tussen wetenschap en maatschappij

2. Science Communication, 3. Graphic Design
Resisting aggression in social contexts: The influence of life-course persistent antisocial behavior on behavioral and neural responses to social feedback

Resisting aggression in social contexts: The influence of life-course persistent antisocial behavior on behavioral and neural responses to social feedback

1. Publications & Preprints
Overlapping and distinct neural correlates of self-evaluations and self-regulation from the perspective of self and others

Overlapping and distinct neural correlates of self-evaluations and self-regulation from the perspective of self and others

1. Publications & Preprints
Longitudinal associations between social media use, mental well-being and structural brain development across adolescence

Longitudinal associations between social media use, mental well-being and structural brain development across adolescence

1. Publications & Preprints
Social Learning and the Brain: How Do We Learn From and About Other People?

Social Learning and the Brain: How Do We Learn From and About Other People?

1. Publications & Preprints, 2. Science Communication
Interview: Hoe een masterprogramma en onderzoeksinstituten racisme en witte superioriteit tegengaan

Interview: Hoe een masterprogramma en onderzoeksinstituten racisme en witte superioriteit tegengaan

4. Media Appeareances
Radio Interview – The influence of the coronacrisis on Youth Criminality (Dutch)

Radio Interview – The influence of the coronacrisis on Youth Criminality (Dutch)

4. Media Appeareances
Jongerenmanifest NWO – Graphic Design

Jongerenmanifest NWO – Graphic Design

2. Science Communication, 3. Graphic Design
E-Magazine “Het Jongerenbrein in de Coronacrisis” – Graphic Design

E-Magazine “Het Jongerenbrein in de Coronacrisis” – Graphic Design

2. Science Communication, 3. Graphic Design
RESIST Project Vlog

RESIST Project Vlog

2. Science Communication
OCD-like checking in the lab: A meta-analysis and improvement of an experimental paradigm

OCD-like checking in the lab: A meta-analysis and improvement of an experimental paradigm

1. Publications & Preprints
Spontaneous eye blink rate (EBR) predicts poor performance in high-stakes situations

Spontaneous eye blink rate (EBR) predicts poor performance in high-stakes situations

1. Publications & Preprints
en_USEnglish